یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

عضو هيأت عامل سازمان IT ايران :

ادغام الکامپ و تلکام از سال آينده قطعي شد/ آمادگي مجريان اخذ شد

الكامپ

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶:۰۰


عضو هيأت عامل سازمان فناوري اطلاعات ايران گفت: با جلب نظر مثبت برگزارکنندگان، ادغام دو نمايشگاه الکامپ و تلکام از سال آينده قطعي شد و مدت زمان برگزاري به بيش از 4 روز افزايش مي‌يابد.

وايمکس نيوز - خسرو سلجوقي، در خصوص نتيجه پيشنهاد ادغام دو نمايشگاه الکامپ و تلکام، اظهار داشت: برگزار کنندگان الکامپ و تلکام هماهنگي خود را براي ادغام اين دو نمايشگاه در سال آينده اعلام کردند.

عضو هيات عامل سازمان فناوري اطلاعات ايران افزود: در اين باره با برگزارکنندگان الکامپ از جمله اتاق بازرگاني و سازمان نظام صنفي رايانه‌اي و برگزارکنندگان تلکام هماهنگي‌هاي لازم انجام شده و نظر آنها اتخاذ شده است؛ نظر تمام فعالان صنعت اين است که اين نمايشگاه پربار و با تعداد بيننده بالاتر برگزار شود.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا ادغام نهايي شده يا در مرحله مذاکره است، گفت: 2 نشست با اتاق بازرگاني، سازمان نظام صنفي رايانه‌اي و برگزارکنندگان تلکام برگزار شد و نظر مثبت آنها اتخاذ شده؛ در نشست بعدي بايد تمام ذينفعان حضور  داشته باشند و براي اجرا برنامه‌ريزي شود.
سلجوقي تاکيد کرد: بنابراين از لحاظ فلسفي همه فعالان اين موضوع را پذيرفته‌اند و ادغام قطعي شده و براي روش اجرا بايد هماهنگي صورت گيرد.
عضو هيات عامل سازمان فناوري اطلاعات ايران در پاسخ به اين سوال که براي ادغام اين دو نمايشگاه، کدام نمايشگاه به زمان نمايشگاه ديگر منتقل خواهد شد، گفت: ‌به دليل اينکه زمانبندي هيچ يک تا کنون اعلام نشده، زماني تعيين نشده که لازم به تغيير باشد.
وي درباره اين که امسال گفته‌ شد که تقويم نمايشگاهي براي چند سال‌ آينده بسته شده و امکان تغيير زمان نمايشگاه الکامپ نيست، گفت: الکامپ هم تاريخ ثابتي ندارد، سال گذشته به دليل اينکه زمان بسيار محدود بود جابجايي سخت شد اما امسال فرصت زياد است.
سلجوقي درباره مدت زمان برگزاري نمايشگاه نيز تاکيد کرد که با ادغام الکامپ و تلکام لازم است که مدت برگزاري نمايشگاه بيشتر از 4 روز باشد.
 
منبع : فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو